Mijn Loket
Mijn loket is uw persoonlijke gedeelte van het digitale loket. Voor toegang tot 'mijn loket' logt u in met DigiD. DigiD staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan vaststellen. Indien u nog geen DigiD heeft kunt u deze aanvragen op www.digid.nl. Hieronder leest u voorbeelden van de zaken die u in Mijn loket kunt regelen.
Persoonlijke gegevens
Zo staat u in de Gemeentelijke Basisadministratie van de gemeente Oldenzaal . Contactgegevens zoals e-mail en telefoon kunt u zelf invullen of wijzigen. Zijn er andere gegevens die moeten worden aangepast? Neem dan contact op met de gemeente Oldenzaal.
Lopende zaken
Bekijk online de zaken die u digitaal heeft aangevraagd en die op dit moment in behandeling zijn bij de gemeente. Gebruikt u de functie 'statusmelding', dan wordt u automatisch op de hoogte gehouden van de voortgang.
Actuele Contacten
Alle zakelijke contacten die u heeft met medewerkers van de gemeente Oldenzaal en die nog niet zijn afgerond.